Oricat de diferita este abordarea, cu totii cadem de acord pe un lucru

Oricat de diferita este abordarea, cu totii cadem de acord cu un lucru

(Pamflet)

Imediat cum apare bebelusul mult iubit, asteptat si planificat, iti dai seama de cate diferente exista intre tine si restul. Parca dintr-o data cu totii au impresia ca neuronii tai au plecat in concediu, si ai nevoie de directii precise, mereu gratuite, mereu diferite de la om la om, de la casa la casa de la spital la spital, de la profesionist la alt super-mega-profesionist.

Ca este vorba, dupa caz, despre iubitul partener, mama, soacra, gura parcului, a cartierului, sau a intregului mapamond, cu totii vor sa iti spuna imediat cum e mai bine sa faci. Toata lumea are o parere ferma si mereu argumentata despre orice si in special despre un subiect pe care tu credeai ca il clarificasei. Nu. Te inseli. Chiar daca ai consultat medicul farmacist, pediatrul de la vreo 3 spitale, ai mai fost si pe la 2 conferinte si ai citit vreo 7 bloguri si vreo 3 carti pe subiect, parca tot nu iti este clar daca diversificarea se incepe de la 4 sau 6 sau 9 luni. Apoi stai: diversificare sau auto …?

Cu cat trece timpul, cu atat informatia devine mai larg dezbatuta si mai greu de cazut pe o solutie. Se poate intampla ca pana gasesti solutia, copilul sa fi trecut deja la etapa urmatoare. Parca intelegi mai bine barbatul care dezbate de zeci de ori aceeasi faza de meci, pentru un scor prestigios de 0-0.

Dar iata ca astazi am aflat un super hint, prin care poti sa cazi la pace cand vine vorba despre cresterea copilului tau sau orice alta disputa.

Oricat de diferite ar fi opiniile legat de alaptare, dam lapte de vaca sau de migdale, paracetamol sau frunze de patlagina ingusta, invatamant de stat sau privat, cand vorbim copilului despre sex, exista un subiect comun, as putea spune nativ, pe care il bifam cu totii in aria de interes. Va puteti folosi de el cu succes cand apar dispute sau doar vedeti ca focul mocneste. Daca vreti sa evitati ciocnirea si aveti o conexiune la internet, puteti incerca.

O agentie de publicitate din Toronto si-a propus sa gaseasca acel lucru care rezoneaza in toti, oricat de diferiti am fi: fie maicute sau pankisti, vegetarieni sau macelari, posesori de caini sau de pisici, cu totii uram RECLAMELE PROASTE. Iar cand spun reclame proaste, inseamna reclame proaste.

Poate va vine vreo idee impaciuitoare in momentele de criza.

Sursa articol 

Succes

 

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *